Drejtuesi ekzekutiv i Ford, Jim Farley, thotë se “nuk dëshiron të heqë dorë” nga Xiaomi SU7, një makinë elektrike e prodhuar nga Xiaomi të cilën e ka përdorur gjatë 6 muajve të fundit.
“Nuk më pëlqen të flas aq shumë për konkurrencën, por unë ngas një makinë Xiaomi”, tha Farley ndërsa fliste me prezantuesin britanik Robert Llewellyn në “The Fully Charged Podcast”. “Ne e sollëm një nga Shangai në Çikago, dhe unë e kam ngarë atë për gjashtë muaj tani dhe nuk dua ta heq dorë”, vazhdoi Farley.
SU7 është makina e parë elektrike e Xiaomi-t. Gjigandi kinez i teknologjisë prodhon tre versione të makinës: SU7, SU7 Pro dhe SU7 Max. Farley nuk specifikoi se cilin version po ngiste. “Është fantastike. Ata shesin 10,000, 20,000 në muaj. Makinat janë të shitura për gjashtë muaj,” tha Farley për suksesin e Xiaomi me SU7 më herët në intervistë.
Popullariteti i SU7 ka ardhur me një kosto për Xiaomi. Kur Xiaomi raportoi fitimet e saj të tremujorit të dytë më 21 gusht, dega e saj EV postoi një humbje prej 252 milionë dollarësh. Kjo do të thotë se Xiaomi humbi rreth $9,200 për secilin nga 27,307 SU7 që dërgoi atë tremujor.
SU7 shitet me një çmim bazë prej rreth 30,000 dollarë dhe është i disponueshëm vetëm në Kinë. Një zëdhënës për Xiaomi tregoi për se kompania po kërkonte të ulte kostot e saj të prodhimit duke rritur shkallën e saj të prodhimit të EV.
Këto nuk janë komentet e para që Farley ose kolegët e tij drejtues të Ford-it kanë bërë në lidhje me shkallën ose përparimin e industrisë së EV në Kinë. Pas vizitës në Kinë në maj, Farley i tha një anëtari të bordit të Ford se industria e automobilave në Kinë ishte një “kërcënim ekzistencial“, raportoi Wall Street Journal në shtator.