Një grup studiuesish thanë se kanë gjetur një mënyrë për të hakuar hardware-in që mbështet sistemin infotainment të Tesla-s, duke i lejuar ata të marrin falas shërbime që normalisht duhet të paguhen – siç janë sediljet e pasme me ngrohje.
Kjo gjithashtu mund t’u japë pronarëve mundësinë për të aktivizuar sistemin e autopilot dhe navigimin në rajone ku normalisht nuk është i disponueshëm, thanë studiuesit, megjithëse ata pranuan se nuk i kanë testuar ende këto aftësi, pasi kjo do të kërkonte më shumë kohë. Studiuesit do të shfaqin rezultatet e kërkimit të tyre javën e ardhshme në konferencën e sigurisë kibernetike Black Hat në Las Vegas.
Christian Werling, një nga tre studentët në Technische Universität Berlin që kreu studimin së bashku me një studiues tjetër të pavarur, tha se sulmi i tyre kërkon qasje fizike në makinë. “Ne nuk jemi të huajt e këqij, por në fakt jemi të brendshëm, ne zotërojmë makinën dhe ne nuk duam t’i paguajmë këto 300 dollarë për sediljet e pasme me ngrohje.” Teknika që ata përdorën për të bërë jailbreak një Tesla quhet voltage glitching.
Werling shpjegoi se ajo që ata bënë ishte të “luanin” me tensionin e furnizimit të procesorit AMD që drejton sistemin e informacionit argëtues. “Nëse e bëjmë atë në momentin e duhur, ne mund ta mashtrojmë CPU-në për të bërë diçka tjetër. Gjatë kësaj kohe, kalon një udhëzim dhe pranon kodin tonë të manipuluar. Kjo është në thelb ajo që ne bëjmë me pak fjalë, “tha ai.
Me të njëjtën teknikë, studiuesit thanë se ishin gjithashtu në gjendje të nxirrnin çelësin e enkriptimit të përdorur për të vërtetuar makinën në rrjetin e Teslës. Në teori, kjo do të hapte derën për një seri sulmesh të tjera, por studiuesit thanë se ata ende duhet të eksplorojnë mundësitë në këtë skenar.
Studiuesit thanë se ishin gjithashtu në gjendje të nxirrnin informacione personale nga makina, si kontaktet, takimet e fundit në kalendar, regjistrin e thirrjeve, vendndodhjet e vizituara nga makina apo fjalëkalimet e Wi-Fi. Këto janë të dhëna që mund të jenë tërheqëse për njerëzit që nuk e zotërojnë atë makinë të veçantë, por ende kanë akses fizik në të. Zbutja e sulmit të bazuar në hardëare që arritën studiuesit nuk është e thjeshtë. Në fakt, thanë studiuesit, Tesla do të duhej të zëvendësonte hardware-in në fjalë.