ChatGPT po i bën studentët më dembelë – ose më saktë, po i bën të përdorin më pak trurin. Një studim i ri nga MIT Media Lab mbi ndikimin e AI në njohjen njerëzore, veçanërisht tek studentët, tregon se përdorimi i mjeteve si ChatGPT për detyra akademike mund të ulë mendimin kritik dhe përfshirjen e aftësive njohëse me kalimin e kohës.
Studiuesit analizuan 54 persona nga mosha 18-39 vjeç nga zona e Bostonit, të ndarë në tre grupe: një që përdori ChatGPT, një që përdori Google Search, dhe një pa ndihmë. Gjatë shkrimit të përmbajtjeve u mat aktiviteti i trurit me EEG.

Rezultatet ishin shqetësuese: grupi me ChatGPT tregoi aktivitet më të ulët truri dhe performancë më të dobët në nivel neurologjik, gjuhësor dhe në sjellje. Shumë prej tyre thjesht kopjonin tekstet e AI, pa reflektuar vetë mbi rezultatin e gjeneruar.
Grupi pa ndihmë tregoi aktivitet më të lartë në zona të trurit të lidhura me kujtesën dhe krijimtarinë. Edhe grupi që përdori Google tregoi përfshirje të konsiderueshme mendore, ndryshe nga pasiviteti i atyre me AI.
Në një fazë tjetër të eksperimentit, grupet ndërruan mjetet. Ata që fillimisht përdorën ChatGPT kishin vështirësi të rikujtonin ese-të e mëparshme dhe treguan përfshirje të dobët mendore. Ndërkohë, grupi që fillimisht kishte shkruar pa ndihmë, tregoi përfshirje të lartë edhe kur përdori AI.
Studiuesit treguan se edhe pse AI ndihmon në produktivitet afatshkurtër, ajo mund të dëmtojë zhvillimin afatgjatë të trurit dhe të të nxënit. Më e mira është që AI të përdoret pasi individët të kenë menduar vetë në mënyrë themelore.