Microsoft ka njoftuar një raund të ri shkurtimesh, duke pushuar deri në 9,100 punonjës, ose rreth 4% të fuqisë punëtore globale, sipas The Seattle Times. Këto shkurtime godasin veçanërisht sektorin Microsoft Gaming, përfshirë Xbox-in.
Phil Spencer, drejtues i Xbox, tha se synimi është të fokusohet në zonat strategjike të rritjes, të ulë nivelet menaxheriale, dhe të përmirësojë efikasitetin. Studio të shumta janë prekur: King (krijuesi i Candy Crush) do të pushojë 200 punonjës (10%), ZeniMax gjithashtu po bën shkurtime, dhe Turn 10 Studios do të largojë mbi 70 persona. Loja Perfect Dark dhe Everwild janë anuluar, ndërsa The Initiative (studioja që punonte për Perfect Dark) do të mbyllet.
Këto shkurtime vijnë pas largimeve të mëparshme: 6,000 punonjës në prill, 305 në qershor, dhe më parë 1,900 nga Activision Blizzard dhe Xbox në janar. Janë prekur gjithashtu ekipet HoloLens, Azure cloud, dhe 650 të tjerë nga Xbox në shtator, të gjitha pjesë e ristrukturimit pas blerjes së Activision Blizzard.

Në një mesazh për stafin, Spencer e quajti këtë moment të vështirë, por theksoi se këto vendime nuk pasqyrojnë talentin apo përkushtimin e punonjësve, por janë pjesë e një strategjie për t’u fokusuar në fushat me rritje më të madhe. Punonjësit e prekur do të marrin paketa dëmshpërblimi, mbulim shëndetësor dhe ndihmë për punësim, dhe inkurajohen të aplikojnë për pozicione të tjera brenda Microsoft Gaming, me prioritet në shqyrtim.
Edhe pse ka më shumë lojtarë dhe lojëra se kurrë, Microsoft thotë se këto “zgjedhje të vështira” janë të nevojshme për të garantuar suksesin afatgjatë dhe për të ofruar përvoja të jashtëzakonshme në lojërat.