Me zgjerimin e fuqishëm të inteligjencës artificiale në ditët e sotme, kompanitë e mëdha kanë gjithnjë e më tepër nevojë për të dhëna, të cilat përdoren për të trajnuar modelet që fuqizojnë chatbots. Me pak fjalë, çdo imazh që ndani me Meta AI mund të përdoret për të trajnuar AI-n e saj.
“Në vende ku është e disponueshme AI multimodale (aktualisht SHBA dhe Kanada), imazhet dhe videot e ndara me Meta AI mund të përdoren për ta përmirësuar atë sipas Politikës sonë të Privatësisë”, tha menaxheri i komunikimit të politikave Meta, Emil Vazquez.
Në një deklaratë të mëparshme një zëdhënës sqaroi se fotot dhe videot e kapura në Ray-Ban Meta nuk përdoren nga Meta për trajnime për sa kohë që përdoruesi nuk i dorëzon ato në AI. Sidoqoftë, sapo t’i kërkoni Meta AI t’i analizojë ato, ato foto bien nën një grup politikash krejtësisht të ndryshme. Me fjalë të tjera, kompania po përdor pajisjen e saj të parë AI për të krijuar një rezervë masive të dhënash që mund të përdoren për të krijuar gjenerata gjithnjë e më të fuqishme të modeleve të AI.
Mënyra e vetme për të “përjashtuar” është thjesht të mos përdorni veçoritë multimodale të AI të Meta në radhë të parë. Implikimet janë shqetësuese sepse përdoruesit e Ray-Ban Meta mund të mos e kuptojnë se po i japin Meta-s mijëra imazhe – ndoshta duke treguar brendësinë e shtëpive të tyre, të dashurit ose dokumentet personale – për të trajnuar modelet e reja të AI. Zëdhënësit e Meta më thonë se kjo është e qartë në ndërfaqen e përdoruesit të Ray-Ban Meta.
Tashmë e dinim se Meta i trajnon modelet e tij Llama AI për gjithçka që amerikanët postojnë publikisht në Instagram dhe Facebook. Por tani, Meta e ka zgjeruar këtë përkufizim të “të dhënave të disponueshme publikisht” për çdo gjë që njerëzit shikojnë përmes syzeve të saj inteligjente dhe kërkojnë nga chatbot-i i saj AI që të analizojë.
Të mërkurën, Meta filloi të shfaqë shërbime të reja të AI që e bëjnë më të lehtë për përdoruesit e Ray-Ban Meta të aktivizojnë Meta AI në një mënyrë më të natyrshme, që do të thotë se përdoruesit do të kenë më shumë gjasa t’i dërgojnë të dhëna të reja që mund të përdoren gjithashtu për trajnim.