Për të ndihmuar akoma dhe më tepër 1 miliard përdoruesit e saj, LinkedIn po prezanton një numër të madh shërbimesh AI në platformë.
Ato përfshijnë një përditësim të madh të në hapësirën e rekrutimit të talenteve, me ndihmën e AI të integruar në të; një asistent LinkedIn Learning i fuqizuar nga AI; dhe një mjet i ri i fuqizuar nga AI për fushatat e marketingut.
Platforma sociale – e cila siguroi $15 miliardë të ardhura vitin e kaluar, ka vepruar vazhdimisht duke vendosur një numër shërbimesh të bazuara në AI në të gjithë portofolin e produkteve të saj. Midis tyre, në mars platforma prezantoi një shërbim që ndihmon në shkrimin e mesazheve për personat që dëshironin të komunikonin në platformë. Dhe rekrutuesit kanë parë gjithashtu një seri shërbimesh në fazën e testimit rreth përshkrimeve të punës të krijuara nga AI dhe veçorive të tjera.
“Në një mënyrë ose në një tjetër, AI fuqizon gjithçka në LinkedIn,” shkroi inxhinieri kryesor i AI Deepak Agarwal në 2018. Ajo që ka ndryshuar tani është bota: AI është bërë një tepër i zakonshëm në përditshmëri, i udhëhequr nga OpenAI dhe evolucioni i shërbimeve si ChatGPT, të cilat i lejojnë njerëzit e zakonshëm të automatizojnë punët e tyre të përditshme.
Recruiter 2024 është një përvojë e re rekrutimi e ndihmuar nga AI, thotë LinkedIn. Ai do të përdorë AI gjeneruese për të ndihmuar profesionistët e rekrutimit të krijojnë fjalë kyçe më të mira kërkimi për të shfaqur lista më të forta kandidatësh.
LinkedIn Learning do të inkorporojë AI në formën e një “trajneri të të mësuarit” që në thelb është ndërtuar si një chatbot. Fillimisht këshillat që do të japë do të trajnohen mbi sugjerime. Një shembull: “Si mund t’i delegoj detyrat dhe përgjegjësitë në mënyrë efektive?“
Marketingu gjithashtu do të marrë një përmirësim nga AI, veçanërisht me një produkt të ri të quajtur Accelerate.