Gjigandi i garave Formula 1 ka njoftuar se ka paraqitur tetë marka tregtare për shkurtimin e tij ‘F1’ në disa sektorë të industrisë së kriptove. Lëvizja do të thotë se F1 po krijon një rol aktiv në ekosistemin Web3.
Sipas avokatit të licencuar të markave tregtare me bazë në Uashington DC, Mike Kondoudis, organi i konkurrencës së garave të makinave paraqiti tetë aplikime për marka tregtare më 5 tetor, të cilat përfshijnë kriptomonedha, tokena jo të këmbyeshëm (NFT), tregjet e kriptove, dyqanet me pakicë për mallra virtuale, tregtimin e kriptomonedhave dhe minierat dhe transaksionet financiare të bazuara në blockchain.
Lëvizjet e lidhura me kriptomat nuk janë të reja për Formula 1. Në fund të gushtit, F1 gjithashtu paraqiti marka tregtare të lidhura me NFT për eventin e ardhshëm të Çmimit të Madh të Las Vegas, e cila është planifikuar të zhvillohet në nëntor 2023.
Qershorin e kaluar, ekipi britanik i garave motorike McLaren njoftoi partneritetin me Tezos, një nga projektet më të spikatura të blockchain ndërsa këtë shkurt, rivali i Shiba Inu, Floki Inu, iu bashkua listës së kriptomonedhave që formojnë bashkëpunime në garat motorike duke nënshkruar një marrëveshje me Alfa Romeo F1. Në prill, kriptomonedha kryesore FTX bashkoi forcat me ekipin F1 Mercedes-AMG Petronas.
Sidoqoftë, rregullatorët e kriptove nuk janë veçanërisht të dashur për marrëveshje të tilla. Në prill, disa skuadrave të Formula 1 iu kërkua nga rregullatorë të tillë që të heqin dorë nga marka e lidhur me kriptovalutat në mënyrë që të respektojnë rregullat lokale të reklamimit gjatë Çmimit të Madh të Francës.