Apple po ndryshon drejtim në strategjinë e saj të realitetit të shtuar, duke lënë mënjanë planet për një version më të lirë dhe më të lehtë të syzeve Vision Pro për t’u fokusuar tek zhvillimi i syzeve inteligjente me AI, sipas një raporti nga Mark Gurman i Bloomberg. Ky ndryshim vjen në një kohë kur kompania përballet me konkurrencën e fortë të Meta, e cila tashmë ka hedhur në treg disa modele syzesh të zgjuara.
Raporti tregon se Apple po punon paralelisht në të paktën dy lloje syzesh. Modeli i parë, i koduar si N50, do të funksionojë i lidhur me një iPhone dhe nuk do të ketë ekran të vetin. Ky version pritet të prezantohet që vitin e ardhshëm, ndërsa lëshimi në treg synohet për vitin 2027.
Versioni i dytë i syzeve inteligjente është më ambicioz: ato do të përfshijnë një ekran të integruar, duke i vendosur në konkurrencë të drejtpërdrejtë me Meta Ray-Ban Display, të prezantuara muajin e kaluar. Fillimisht, Apple planifikonte të lançonte këtë version në vitin 2028, por tashmë kompania po përpiqet të përshpejtojë zhvillimin, duke reflektuar urgjencën për të mos mbetur prapa në tregun në rritje të teknologjive të veshshme.
Megjithë këtë përpjekje, Apple mbetet disa hapa pas Meta-s, e cila që prej vitit 2021 ka eksperiencë në këtë fushë. Vendimi për të riorientuar burimet nga Vision Pro tek syzet inteligjente tregon se Apple e sheh të ardhmen e saj në ndërthurjen e inteligjencës artificiale me pajisje më praktike dhe të përditshme, duke u përpjekur të krijojë një produkt që të bëhet pjesë e zakonshme e jetës së përdoruesve.