Raportimi më i fundit i tremujorit të dytë (prill-qershor) nga International Data Corporation (IDC) tregon një rritje modeste prej 1% në shitjet globale të smartphone-ve krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar. Kjo rritje e lehtë ndodhi pavarësisht sfidave të shumta makroekonomike, përfshirë inflacionin, paqëndrueshmërinë e kurseve të këmbimit, papunësinë, tarifat tregtare dhe sidomos kërkesën e dobët në Kinë—një treg kyç për smartphone-t.
Samsung ruajti pozicionin si marka kryesore globale, me rreth 58 milionë njësi të shitura dhe duke zotëruar një pjesë tregu prej 19.7%. Modelet e reja Galaxy A36 dhe A56 ishin faktorë të rëndësishëm në këtë sukses.

Apple u rendit e dyta me 46.4 milionë dërgesa dhe 15.7% pjesë tregu. Kompania pati rritje dyshifrore në tregjet në zhvillim, por pësoi një rënie prej 1% në Kinë, edhe pse ishte marka kryesore gjatë festivalit të madh online 618 në Kinë.
Xiaomi u rendit e treta me 42.5 milionë dërgesa dhe 14.4% të tregut global. Vivo ishte në vend të katërt me 27.1 milionë njësi dhe 9.2% pjesë tregu, ndërsa Transsion Holdings (me markat Infinix, Tecno dhe itel) zuri vendin e pestë me 25.1 milionë dërgesa dhe 8.5% të tregut.
Megjithë pasiguritë ekonomike në vijim, rritja e lehtë në dërgesat globale sugjeron se tregu botëror i smartphone-ve po tregon shenja qëndrueshmërie dhe potencial për rritje në muajt e ardhshëm.