Apple ka krijuar një modul kamere të personalizuar, ndërtuar nga komponentë të iPhone-it, për të kapur pamje me cilësi të lartë dhe kënd autentik nga brenda makinave të Formula 1 për filmin e ardhshëm mbi F1. Sfidat kryesore inxhinierike përfshinin krijimin e imazheve kinematografike pa ndikuar në performancën e makinës, siç raporton Wired.
Në bashkëpunim me regjisorin Joseph Kosinski dhe drejtorin e fotografisë Claudio Miranda, Apple projektoi një modul që duket si kamerat standarde të transmetimit në F1, por përmban sensorin e kamerës së iPhone-it (me shumë gjasa 48MP i iPhone 15 Pro), çipin A17 Pro, baterinë e iPhone-it dhe një filtër neutral për kontrollin e ekspozimit.
.png)
Moduli duhej të kishte të njëjtat përmasa, peshë dhe formë si pajisjet ekzistuese të transmetimit për të mos ndikuar në aerodinamikën dhe ekuilibrin e makinës. Pajisja u ndërtua për të përballuar nxehtësinë, dridhjet dhe shpejtësinë ekstreme të garave reale në sezonet 2023 dhe 2024. Apple njoftoi se moduli tejkaloi edhe standardet e qëndrueshmërisë të vendosura nga Formula 1.
Pamjet u regjistruan në formatin log ProRes të Apple, që jep ngjyra të sheshta për redaktim të avancuar. Një version i personalizuar i iOS-it funksiononte në këtë modul, dhe Apple krijoi një aplikacion të veçantë për iPad për ta kontrolluar përmes USB-C, duke lejuar rregullimin e parametrave si shpejtësia e diafragmës, balanca e bardhësisë dhe ekspozimi.
.gif)
Këto risi kanë ndikuar direkt në produktet për konsumatorët: kodimi log dhe mbështetja për ACES – të përdorura fillimisht në modul – tani janë të disponueshme në iPhone 15 Pro.
Ndërsa kompani si Samsung dhe Sony kanë përdorur gjithashtu kamera telefonash në filma, projekti F1 i Apple dallohet për ndërtimin e një moduli të personalizuar që është përdorur realisht në gara. Filmi F1 i shtohet listës në rritje të filmave të xhiruar pjesërisht me iPhone, si 28 Years Later, që përdori 20 iPhone në një skenë.