Nuk ka dyshim se Sony është lideri i momentit në tregun e lojërave – por pozicioni i tij nuk është i parivalizueshëm. Microsoft kohët e fundit shpenzoi pothuajse $70 miliardë për blerjen e Activision Blizzard duke forcuar situatën e tij konkurruese, ndërsa kompani si Amazon dhe madje edhe Apple po e shikojnë hapësirën me interes të veçantë.
Përveç rivalitetit nga këto kompani, gjigandi japonez duket se do të përballet me një konkurrencë të ashpër nga një pretendent i ri në këtë fushë si Netflix që ecën përpara. Personat e abonuar në shërbimin e transmetimit dinë se përdoruesit tashmë mund të shkarkojnë dhe luajnë lojra për smartphone në Netflix, dhe sipas Wall Street Journal, ky katalog është vendosur të bëhet edhe më i fortë.
Kompania po punon në krijimin e reality show me buxhet të madh të disa prej shfaqjeve të saj të suksesshme, si Squid Game. Por nuk do të mbarojë këtu: sipas gazetës së lartpërmendur, Netflix ka qenë në bisedë me Take-Two për të siguruar akses në ekskluzivitetin mbresëlënës të njohur Grand Theft Auto.
Është e paqartë nëse Netflix dëshiron të ofrojë lojën e re në platformë, apo nëse thjesht dëshiron të vërë në dispozicion për abonentët e tij lojrat më të vjetra – si, për shembull, San Andreas. Sido që të jetë, nëse do të mund të merrte ndonjë nga lojrat e Rockstar në platformën e tij, do të shihej si një lëvizje e jashtëzakonshme.
Kompania mund të ketë vështirësi në tërheqjen e lojtarëve të ndryshëm, megjithatë, pasi lojrat përdorin telefonat inteligjentë si një metodë hyrëse. Megjithatë, Sony do të vëzhgojë me vëmendje zhvillimet – në fund të fundit, çdo gjë që i largon lojtarët nga PlayStation është një problem.