Qëllimi i Volvo Cars është ta bëjë çdo gjë komplekse sa më të thjeshtë, duke krijuar një përvojë të mrekullueshme e cila ju ndihmon që jeta juaj e përditshme në makinën tuaj të jetë sa më e sigurt, e fokusuar dhe e këndshme. Kjo është ajo që udhëhoqi stafin e kompanisë në krijimin e sistemit të ri infotainment në modelet tërësisht elektrike EX90 dhe EX30.
Tani kjo filozofi po vjen edhe te SUV-i i famshëm Volvo XC90. Por ndërfaqja e re e përdoruesit nuk do të kufizohet vetëm në një model. Ai gjithashtu do të ofrohet drejt miliona drejtuesve të Volvo-s anembanë botës me një përditësim të thjeshtë të softuerit over-the-air. Nëse aktualisht drejtoni një makinë Volvo me Google të integruar, do të merrni gjithashtu një strukturë të përmirësuar – pa pagesë.
Gjatë vitit 2025, rreth 2.5 milionë klientë në mbarë globin do të marrin një përmirësim të makinave të tyre Volvo të ndërtuara që në vitin 2020. Kompania planifikon që gradualisht ta nxjerrë këtë përmirësim gjatë vitit dhe beson se ky është një nga përditësimet më gjithëpërfshirëse të sistemit infotainment deri më sot. Kjo shpërndarje është në përputhje me strategjinë për t’i bërë makinat më të mira me kalimin e kohës me përditësime të rregullta të softuerit over-the-air.
“Gjenerata e re e ndërfaqjes së përdoruesit do të sjellë një përmirësim të konsiderueshëm në përvojën e klientit dhe është një hap i rëndësishëm në udhëtimin tonë për të ofruar zgjidhje teknologjike me në qendër njerëzit për klientët tanë,” thotë Erik Severinson, Drejtor i Produkteve dhe Strategjisë në Volvo Cars.
Për të përmirësuar më tej përvojën brenda XC90-së së re, është instaluar një ekran qendror më i madh 11,2 inç. Gjithashtu densiteti i pikselit është rritur me 21%, duke rezultuar në një ekran edhe më të qartë.
Por përmbajtja në ekran përfaqëson ndryshimin më të madh. Tani janë prezantuar aplikacionet dhe kontrollet më të zakonshme, të tilla si hartat, mediat dhe telefoni në ekranin bazë – të njëjtin konfigurim si në makinat elektrike më të fundit. Kjo do të thotë se duhen më pak prekje në ekran për të arritur te veçoritë që përdorni më shpesh. Për shembull, nëse po ndiqni udhëzimet e navigimit dhe dëshironi të ndryshoni muzikën, nuk duhet të largoheni më nga Google Maps për të hyrë në funksionin e medias. Është lehtësisht e aksesueshme.
Më pas është shiriti kontekstual, i cili ndryshon atë që shihni sipas situatës dhe shfaq aplikacionet tuaja më të përdorura së fundmi. Dhe nëse jeni duke vozitur me shpejtësi të ulët, shfaqet ikona për kamerat e jashtme, në mënyrë që të merrni ndihmë për të manovruar në hapësira të ngushta. Nëse jeni një shofer i makinave hibride plug-in, është akoma më e lehtë të përfitoni sa më shumë nga sistemi juaj elektrik.
Nëpërmjet “Drive Modes” në ekranin bazë, mund të përdorni lehtësisht modalitetin “Pure” krahas opsioneve të tjera. Nëse sapo keni mbërritur në një qendër të qytetit dhe dëshironi të vozitni vetëm me energji elektrike, tani është vetëm një prekje e lehtë larg.
Përvoja e përdoruesit e gjeneratës së re mund të përshtatet dhe shkallëzohet për t’iu përshtatur formave dhe madhësive të ndryshme të ekranit. Në këtë mënyrë, ne mund t’ju sjellim përvojën më të fundit të info-argëtimit të Volvo Cars, pa marrë parasysh nëse zotëroni një XC90 të ri, një EX90 ose një XC40 tre vjeçar dhe ta bëjmë më të lehtë për ju të përqendroheni në atë që ka vërtet rëndësi: rrugën përpara.