Mercedes-Benz EQS u prezantua si një alternativë luksoze elektrike ndaj Tesla Model S, në një kohë kur markat premium po përpiqeshin të shtonin prezencën e tyre në tregun e automjeteve elektrike. Megjithatë, EQS u kritikua vazhdimisht për stilin e tij ultra-aerodinamik në formë “fasuleje”, që shumë vetë e cilësuan si jo të bukur për t’u parë. Ky dizajn, mes faktorëve të tjerë, ndikoi që shitjet të mos përmbushnin pritshmëritë e Mercedes.
Tani, Mercedes-Benz e ka pranuar gabimin. Shefi i dizajnit, Gorden Wagener, pranoi se EQS “ndoshta ka ardhur 10 vjet më herët se duhej” dhe se nuk ishte promovuar siç duhet. Shumë njerëz e kanë parë EQS si versionin elektrik të S-Class, por Mercedes thekson se ky nuk ishte qëllimi.

Ndryshe nga S-Class, që është projektuar si një limuzinë luksoze dhe prezencë prestigjioze, EQS ishte menduar të ishte një automjet progresiv dhe futuristik. Wagener shpjegoi se EQS nuk ishte ndërtuar për blerësit tipikë të sedaneve luksoze, por për ata që kërkojnë risi dhe dizajn modern.
Ai sugjeroi se EQS duhej të ishte promovuar ndryshe, si një version futurist i CLS ose S-Class Coupé, për të dalluar më qartë nga pritshmëritë tradicionale që sjell emri “S-Class”. Kjo mund të kishte ndihmuar në reklamimin më të mirë të pozicionit unik të modelit EQS.

Ky pranim nga Mercedes tregon për një qasje të re në prezantimet e ardhshme të modeleve elektrike – me më shumë fokus në përputhjen mes dizajnit, marketingut dhe pritshmërive të tregut.