Mercedes-Benz është prodhuesi i parë i automjeteve që ka marrë leje nga rregullatorët e Kalifornisë për të shitur ose dhënë me qira automjete me teknologjinë e drejtimit autonom të Nivelit 3, duke i dhënë mundësinë drejtuesve të heqin duart dhe sytë nga rrugë të caktuara. Departamenti i Automjeteve në Kaliforni lëshoi një leje për sistemin Drive Pilot të kompanisë, me kusht që të përdoret në kushte të caktuara dhe në rrugë specifike. Mercedes-Benz më parë mori një certifikatë të ngjashme në Nevada.
Drive Pilot do t’i lejojë drejtuesit e Mercedes-Benz të heqin sytë nga rruga dhe duart nga timoni, si dhe të bëjnë aktivitete të tjera si shikimi i videove dhe dërgimi i mesazheve. Nëse ndiqen rregullat e përdorimit, Mercedes (dhe jo shoferi) do të jetë ligjërisht përgjegjës për çdo aksident që ndodh.
Për ta bërë të gjithë këtë, sistemi Drive Pilot mbështetet në sensorë të instaluar në të gjithë automjetin duke përfshirë kamerat vizuale, sensorët LiDAR, sensorët e radarit/ultratingujve dhe mikrofonat.
Megjithatë ky sistem nuk është aq i avancuar sa sistemet në automjetet Waymo dhe Cruise, të cilat lejojnë drejtimin autonom të plotë pa shofer në bord. Në të njëjtën kohë, është një hap më lart nga i ashtuquajturi sistem Full Self-Driving i Tesla-s, i cili në fakt është një sistem i nivelit 2 dhe kërkon që drejtuesit të mbajnë duart në timon dhe t’i kushtojnë vëmendje gjatë gjithë kohës.
Përdorimi është i kufizuar në situata me trafik të lartë gjatë ditës, me shpejtësi nën 64km/h dhe drejtuesit duhet të jenë të gatshëm të rifitojnë kontrollin – kështu që për shembull, nuk mund të shkoni në sediljen e pasme dhe të flini. Automjeti monitoron drejtuesin në makinë dhe do të duhet ta drejtoni vetë makinën nëse dëshironi të ecni më shpejt se 64km/h, shfaqet një automjet urgjence, bie shi ose ka situata të tjera të cilat Driver Pilot nuk mund t’i kontrollojë.
Sistemi do të jetë i disponueshëm në modelet S-Class dhe EQS Sedan 2024, me dërgesat e planifikuara për më vonë këtë vit.