Makina elektrike më e lirë e Volvo, EX30, tashmë ka arritur një moment historik të rëndësishëm. Makina e 100,000-të EX30 doli nga linja e prodhimit më 30 shtator ndërsa kërkesa për SUV-in elektrik me kosto të ulët vazhdon të rritet.
Pas fillimit të prodhimit të EX30 vjeshtën e kaluar në Kinë, Volvo ka ndërtuar tashmë modelin e saj të 100,000-të. Pavarësisht nga madhësia e tij kompakte, EX30 ka të integruar teknologjinë dhe sigurinë që marka Volvo premton nëçdo automjet të prodhuar. Siç tha Volvo, EX30 është “i vogël por i fuqishëm” dhe një pikënisje e re për markën. Duke filluar nga rreth 30,000 euro, EX30 është makina elektrike më e lirë dhe më e vogël e Volvo.
Prezantimi i një modeli të tillë ka qenë me mjaft peshë për kompaninë, pasi ky model ka një ndikim të madh. Sipas Dataforce, EX30 ishte EV-ja e dytë më e shitur në Evropë muajin e kaluar, pas vetëm Tesla Model Y. Edhe pse regjistrimet e automjeteve elektrike ranë 43.9% në BE muajin e kaluar, Volvo regjistroi rritjen më të madhe të shitjeve.
Shitjet e automjeteve të Volvo u rritën me 36% një vit më parë në 19,605. EX30 ishte nxitësi kryesor i rritjes, duke shtuar 6,377 në total. Ky moment historik vjen pavarësisht se EV-ja më e lirë e Volvo-s është vonuar në tregun e SHBA.
Volvo pritej të lançonte EX30 në SHBA më vonë këtë vit, por modeli nuk do të mbërrijë deri në gjysmën e dytë të 2025. Volvo e vonoi pasi SHBA njoftoi një tarifë të re 100% për importet e automjeteve elektrike nga Kina, ku është prodhuar dhe EX30. Për të anashkaluar tarifat shtesë, Volvo planifikon të ndërtojë modele EX30 në fabrikën e saj në Gent, Belgjikë dhe t’i eksportojë ato në SHBA.
EX30 ofron autonomi deri në 476 km sipas standardit WLTP. Në qytet, ai mund të arrijë një autonomi deri në 592 km.