Më shumë se kurrë, biznesi i EV-ve është një lojë numrash: më shumë autonomi, bagazh më i gjerë, kohë më të shpejta përshpejtimi, kapacitete më të mëdha baterish dhe nivele gjithnjë në rritje të materialeve ‘të ricikluara’ ose miqësore me planetin.
Një tjetër vlerë që mund t’i shtoni kësaj liste është koha e karikimit dhe një raportim i ri nga P3 zbuloi se Lotus Emeya kryesonte listën e karikimit të shpejtë me një kohë karikimi 10-80% prej vetëm 14 minutash.
Kjo është mjaft mbresëlënëse duke pasur parasysh se një iPhone kërkon rreth gjysmë ore për të bërë të njëjtën gjë. Gjatë testimit, P3 zbuloi se ‘hyper GT’ i madh elektrik ishte i aftë të karikohej me një fuqi maksimale prej 402 kW dhe mesatarisht me 331 kW gjatë gjithë procesit të karikimit – një shifër që tejkaloi edhe vlerësimet origjinale të Lotus për modelin.
Vlen të përmendet se firma konsulente P3 tha se Emeya u karikua me një karikues të shpejtë 400 kW DC, të cilët nuk janë gjerësisht të disponueshëm për momentin, ndërsa disa nga rivalët e saj më të afërt me karikim të shpejtë – përfshirë Porsche Taycan – janë treguar të karikohen nga 10-80% në vetëm 16 minuta nga një stacion më i ngadaltë 350 kW.
Krahas Porsche Taycan dhe rivalëve të tjerë që karikohen shumë shpejt, është e qartë se kjo teknologji aktualisht është e rezervuar vetëm për klientët më të pasur, pasi një Lotus Emeya kushton mbi $100,000, por kjo do të ndryshojë me kalimin e kohës.
Studimi i fundit rreth P3, për shembull, mbështet pretendimin nga Lotus se Emeya e tij mund të shtojë gati 320 km autonomi në vetëm 10 minuta.