Para Çmimit të Madh të Monakos, tema kryesore është prezantimi i një strategjie të detyrueshme me dy ndalesa në bokse gjatë garës. Kjo ndryshoi në muajin shkurt, me qëllim që të shtohet emocion dhe paparashikueshmëri në një garë që shpesh kritikohet për mungesën e parakalimeve dhe sukseseve strategjike. Vendimi u mor pas garës së Monakos në vitin 2024, kur një flamur i kuq në fillim të garës lejoi të gjithë pilotët të ndërronin goma, duke eliminuar kështu çdo nevojë për ndalesa të tjera dhe duke rezultuar në një garë të mërzitshme.
Për ta zgjidhur këtë, Formula 1 modifikoi nenin 30.5 të rregullores sportive specifikisht për Monakon. Rregulli i përditësuar kërkon që çdo pilot të përdorë të paktën tre palë goma gjatë garës, me të paktën dy përbërje të ndryshme të gomave për mot të thatë, përfshirë një përbërje të detyrueshme. Nëse një pilot nuk e respekton këtë, ai rrezikon përjashtimin nga gara ose një penalizim me 30 sekonda, në varësi të faktit nëse gara ndërpritet dhe nuk rifillon. Një penalizim shtesë prej 30 sekondash aplikohet për çdo pilot që përdor vetëm një palë goma gjatë gjithë garës.
Kjo do të thotë se skuadrat tani kanë lirinë të zgjedhin kur të bëjnë ndalesat, për sa kohë që plotësojnë kërkesën për dy ndalesa dhe përdorimin e tre seteve të ndryshme gomash. Për shembull, një pilot mund të ndalet në xhirot 1 dhe 2, ose në xhirot 76 dhe 77. Megjithatë, një ndalesë në xhiron e fundit (xhiro 78) është e rrezikshme, pasi goma konsiderohet e përdorur vetëm kur makina del nga boksi me transponderin aktiv. Ky veprim mund të mos plotësojë rregulloren dhe mund të çojë në penalizim.
Ky ndryshim është një nga të paktat mënyra strategjike për të sjellë gjallëri në garën tradicionalisht monotone të Monakos, për shkak të pistës së ngushtë dhe mundësive të kufizuara për parakalim. Edhe pse mbetet për t’u parë nëse do të sjellë emocionin e dëshiruar, kjo rregullore e re sigurisht shton një dimension të ri strategjik për skuadrat dhe pilotët gjatë 78 xhirove të garës.