Bashkimi Evropian pritet të zbulojë planin e tij të taksimit për automjetet elektrike kineze këtë javë, duke goditur importet me çmime të ulëta dhe të subvencionuara.
BE-ja ka një taksë standarde prej 10% për automjetet elektrike të importuara, por është vendosur t’i rrisë përkohësisht ato tarifa për automjetet elektrike kineze duke filluar nga 4 korriku. Analistët e Citi të hënën thanë se norma e tarifave mund të rritet në ~ 25-30% nga 10% që është aktualisht, ndërsa në skenarin më të rrezikshëm (me probabilitet 40%) parashikohet një rritje të tarifës në 30-50%, pas zgjedhjeve të Parlamentit Evropian.
Ursula von der Leyen, presidente e Komisionit Evropian, pa partinë e saj të shtonte prezencën ditën e diel. Von der Leyen dëshiron të marrë masa për të mos u rrezikuar nga Pekini. Komisioni Evropian fillimisht nisi një hetim në tetor për subvencionet e dhëna prodhuesve të automjeteve elektrike në Kinë. BE-ja pretendoi se importe të tilla të subvencionuara “paraqisnin një kërcënim ekonomik për industrinë e BE-së të EV“.
“Por prodhuesit kinezë janë aq efikas, janë aq përpara kurbës, sa tarifat si kjo – nuk mendoj se do të ndikojnë shumë në çmimet këtu. Ata do të jenë akoma më konkurrues se homologët e tyre të BE-së,” tha Sassine për “Squawk Box Asia” të CNBC të martën. Industria kineze e automjeteve elektrike ka lulëzuar falë stimujve dhe mbështetjes nga qeveria kineze, duke ngritur shqetësime për mbikapacitetin nga autoritetet në SHBA dhe Evropë.
Sekretarja amerikane e Energjisë, Jennifer Granholm, në mars paralajmëroi se Kina mund të vërshojë tregun amerikan të automjeteve elektrike me ofertat e saj, pasi presidenti Joe Biden ngriti shqetësime të ngjashme. SHBA njoftoi tashmë tarifa të reja të ashpra në maj. Administrata Biden rriti taksat për importet kineze të automjeteve elektrike në 100%, nga 25%.