Platforma X ka bllokuar Komisionin Evropian nga përdorimi i llogarisë së tij të reklamimit, vetëm pak ditë pasi BE e gjobiti me 120 milionë euro për sistemin “blue tick”.
Nikita Bier, drejtues i lartë në X, akuzoi Komisionin se kishte shfrytëzuar një “defekt” të rrallë në sistemin e reklamave për të promovuar postimin e tij rreth gjobës. Ai tha se Komisioni po vepronte sikur rregullat të mos zbatoheshin për të, dhe njoftoi se llogaria e tij e reklamimit ishte mbyllur. Ndërkohë, Komisioni deklaroi se përdor platformat në “besim të mirë”.
The irony of your announcement:
— Nikita Bier (@nikitabier) December 6, 2025
You logged into your dormant ad account to take advantage of an exploit in our Ad Composer — to post a link that deceives users into thinking it’s a video and to artificially increase its reach.
As you may be aware, X believes everyone should… https://t.co/ziuhUOimOT
Gjobitja e X ishte e para nën Aktin e Shërbimeve Dixhitale të BE-së. Rregullatori tha se sistemi i verifikimit me blue tick ishte “mashtrues”, pasi nuk verifikonte realisht përdoruesit, duke i ekspozuar ndaj mashtrimeve, përfshirë imitim të identitetit. BE gjithashtu akuzoi X për mungesë transparence në reklama dhe për refuzim të aksesit të studiuesve në të dhënat publike. Platforma ka 60 ditë për të dhënë përgjigje para se të përballet me sanksione të tjera.
Pas gjobës, Elon Musk sulmoi BE-në, duke thënë se “duhet të shfuqizohet”, ndërsa figura politike amerikane, përfshirë Marco Rubio dhe FCC, e akuzuan BE-në për sulm ndaj kompanive amerikane dhe censurim.
Përplasja nisi nga Bier, i cili tha se Komisioni përdori një llogari të vjetër dhe një link që dukej si video për të rritur artificialisht shtrirjen. X e ka hequr tani këtë “exploit”. Komisioni kundërshtoi, duke thënë se përdori vetëm mjetet e ofruara nga vetë platforma dhe se priste që ato të ishin në përputhje me rregullat e saj dhe me ligjin e BE-së.

