Raportimet më të reja tregojnë një rritje të përdorimit të inteligjencës artificiale gjenerative (si ChatGPT) në arsimin e mesëm dhe të lartë, si nga studentët ashtu edhe nga mësuesit. Përdorimi i AI nga studentët për të bërë detyrat po bëhet gjithnjë e më i përhapur, megjithatë ka dhe disa mësues që janë kapur duke përdorur mjete të tilla për të përgatitur leksione, të cilat nuk janë plotësisht informative dhe kanë gabime të shumta.
Një rast në Universitetin Northeastern tregon një studente që bëri ankesë formale pasi zbuloi se profesori kishte përdorur ChatGPT për të krijuar leksione dhe prezantime, pasi vuri re se profesori kishte harruar të fshinte një komandë për AI në tekst.
Ajo e akuzoi për hipokrizi, pasi vetë profesori e ndalonte përdorimin e AI nga studentët, dhe kërkoi rimbursim prej $8,000. Ngjarje të ngjashme janë raportuar edhe në universitete të tjera, ku profesorët kanë lënë pa dashje komanda të ChatGPT në komente mbi esetë e studentëve.

Shkollat si Northeastern tani kërkojnë që çdo përmbajtje e krijuar me AI të etiketohet dhe të kontrollohet për gabime, por zbatimi i kësaj politike është i vështirë. Ndërkohë, përdorimi i AI nga studentët është masiv. Shumë e përdorin për të krijuar struktura apo ide, por të tjerë dorëzojnë direkt përgjigje të gjeneruara nga AI, shpesh pa i lexuar fare.
Mësuesit paralajmërojnë se kjo varësi ndaj AI po dëmton aftësitë e të menduarit kritik dhe të lexuarit. Megjithëse shumë profesorë mendojnë se mund ta dallojnë përmbajtjen e krijuar nga AI, një studim në Mbretërinë e Bashkuar tregoi se ata zbuluan vetëm 3% të materialeve të tilla.
Kjo situatë thekson sfidat në rritje për të ruajtur ndershmërinë akademike në epokën e inteligjencës artificiale.