Microsoft ka kursyer mbi $500 milionë gjatë vitit të kaluar falë përdorimit të inteligjencës artificiale (AI) në pjesë kyçe të biznesit, sipas drejtorit komercial Judson Althoff. Në një prezantim të fundit, Althoff zbuloi se AI ka sjellë përmirësime në inxhinierinë e softuerit, shërbimin ndaj klientit dhe shitjet, me call centers që ishin burimi kryesor i kursimeve.
Sipas një burimi për Bloomberg, përdorimi i AI ka rritur produktivitetin e punonjësve dhe kënaqësinë e klientëve, veçanërisht në ndërveprimet me klientët më të vegjël. Në departamentin e shitjeve, asistenti Copilot i Microsoft ndihmon në gjetjen e klientëve të mundshëm, mbylljen më të shpejtë të marrëveshjeve dhe ka rritur të ardhurat me rreth 9%.

Megjithatë, kjo ndodh në një javë të vështirë për imazhin publik të Microsoft, pasi kompania njoftoi një valë të re pushimesh nga puna, që pritet të ndikojë rreth 9,000 punonjës globalisht. Kjo pason pushime të mëparshme, përfshirë 6,000 vende pune të reduktuara dy muaj më parë, ku më të prekurit ishin inxhinierët e softuerit në Redmond.
Problemet u shtuan kur drejtori i Xbox, Matt Turnbull, sugjeroi në LinkedIn që të pushuarit nga puna të përdorin AI për të lehtësuar stresin emocional—një koment i konsideruar si i papërshtatshëm dhe i pandjeshëm.
Këto zhvillime vijnë mes frikës në rritje për ndikimin e AI në tregun e punës. Ekspertët paralajmërojnë se rolet fillestare, sidomos në shërbimin ndaj klientit, burimet njerëzore dhe zhvillimin e softuerit, janë gjithnjë e më të rrezikuara nga automatizimi.
Salesforce deklaroi se 30% e punës së brendshme tani menaxhohet nga AI përmes platformës Agentforce. CEO i Salesforce, Marc Benioff, gjithashtu sugjeroi se kompania mund të mos punësojë më inxhinierë të rinj, falë suksesit të AI.