Pasagjerët në S-Bahn të Mynihut do të presin me padurim të udhëtojnë me trenat më modernë S-Bahn në Gjermani. Siemens Mobility do të bëjë dorëzimin e 90 trenave të rinj S-Bahn me vlerë më shumë se 2 miliardë euro pasi fitoi një tender në mbarë BE-në. Kontrata përfshin gjithashtu një opsion për trena shtesë. Financimi për trenat garantohet nga shteti i Bavarisë nëpërmjet një modeli leasing.
Trenat e rinj S-Bahn të porositur për Mynih ofrojnë më shumë hapësirë, rehati më të madhe dhe shumë risi. Trenat e parë janë planifikuar të hyjnë në shërbimin e pasagjerëve në fund të vitit 2028. Për herë të parë në Gjermani do të jenë në përdorim trenat S-Bahn plotësisht të integruara me një gjatësi totale prej më shumë se 200 metra, duke ofruar kapacitet për 1841 pasagjerë.
Bavaria dhe S-Bahn i Mynihut po përgatiten për rritjen e pritshme të pasagjerëve në dekadat e ardhshme dhe për tranzicionin e planifikuar të lëvizshmërisë. Trenat janë shumë efikas në energji, kërkojnë pak mirëmbajtje dhe marrin përditësime të softuerit nëpërmjet cloud.
Trenat e rinj janë më inovativë, më të dixhitalizuar dhe më të lidhur në rrjet se kurrë më parë për të minimizuar kostot e ciklit jetësor përmes efikasitetit maksimal të energjisë, kostove më të ulëta të mirëmbajtjes dhe mbështetjes së optimizuar operacionale.
Në trenat e rinj, ndriçimi i brendshëm LED ndryshon në varësi të kohës së ditës. Hapësirat klasike me tre dhe katër vende ofrojnë më shumë liri për këmbët sesa trenat aktualisht në shërbim. Makinat gjithashtu kanë zona grupore dhe sedilje të palosshme. Komoditeti më i madh i pasagjerëve ofrohet nga WiFi falas, përmirësimi i valëve celulare si dhe prania e dritareve të veçanta, priza USB, si dhe hapësira të mëdha ruajtje.
Një sistem freskimi shumë më i fuqishëm që funksionon me ftohës miqësorë me mjedisin siguron temperatura të këndshme të brendshme edhe në nxehtësi ekstreme deri në 45 gradë Celsius.