Informacionet e reja të bëra leak këtë javë janë një koleksion i mijëra dokumenteve të brendshme të Google, me informacione tepër të rëndësishme rreth mënyrës se si motori i kërkimit funksionon.
Ndoshta zbulimi më i madh nga 2500 dokumentet është se ata sugjerojnë se përfaqësuesit e Google kanë mashtruar publikun në të kaluarën kur diskutojnë se si platforma vlerëson dhe rendit përmbajtjen për motorin e tij të kërkimit.
Mënyra se si Google e rendit përmbajtjen është një kuti e zezë: faqet e internetit varen nga trafiku i kërkimit për të mbijetuar, dhe shumë prej tyre do të bëjnë përpjekje të mëdha – dhe shpenzime të mëdha – për të mposhtur konkurrencën dhe për t’u ngritur në krye të rezultateve të kërkimit. Renditja më e mirë do të thotë më shumë vizita në website, që do të thotë më shumë para. Si rezultat, operatorët e faqeve të internetit ndjekin me kujdes çdo fjalë që publikon Google dhe çdo postim në mediat sociale nga punonjësit.
Gjatë viteve, zëdhënësit e Google kanë mohuar në mënyrë të përsëritur që klikimet e përdoruesve të ndikojnë në renditjen e faqeve të internetit – por dokumentet e rrjedhura tregojnë disa lloje klikimesh që bëjnë përdoruesit dhe tregojnë se ato ndikojnë në renditjen në kërkim. Dëshmia nga padia antitrust nga Departamenti Amerikan i Drejtësisë zbuloi më parë një faktor renditje të quajtur Navboost që përdor klikimet e kërkuesve për të ngritur përmbajtjen në kërkim.
“Për mua, më interesant është fakti se edhe më shumë nga deklaratat publike të Google rreth të dhënave që mbledhin dhe mënyrës se si funksionon motori i tyre i kërkimit kanë prova të forta kundër tyre,” tha Rand Fishkin, një veteran i industrisë së optimizimit të motorëve të kërkimit (SEO).
Një tjetër pikë kryesore e theksuar nga Fishkin dhe King lidhet me mënyrën se si Google mund të përdorë të dhënat e Chrome në renditjen e tij të kërkimit. Përfaqësuesit e Google Search kanë thënë se nuk përdorin asgjë nga Chrome për renditje, por dokumentet e zbuluara sugjerojnë që kjo mund të mos jetë e vërtetë. Një seksion, për shembull, liston “chrome_trans_clicks” duke informuar se cilat lidhje nga një domen shfaqen poshtë faqes kryesore të internetit në rezultatet e kërkimit.
Janë mbi 14,000 atribute të përmendura në dokumente dhe studiuesit do të gërmojnë për javë të tëra për të zbuluar sekrete të reja brenda faqeve.