Tesla ka publikuar një pamje më të afërt të stacionit të ardhshëm të karikimit të automjeteve elektrike me valë, i cili u shfaq në zbulimin e Robotaxi. Tesla nuk dukej kurrë e interesuar për karikimin me valë për automjetet e saj elektrike në momentin e prezantimit të makinave autonome para disa ditësh. Para disa vitesh Tesla ka zhvilluar disa teknologji të ndryshme si për shembull një krah robotik në vend të karikimit me valë i cili lidhej vetë me portën e karikimit, por gjërat kanë ndryshuar kohët e fundit.
Problemi që zgjidh karikimi me valë nuk është i madh, pasi lidhja e kabllit të karikuesit me makinën është një proces që kërkon vetëm pak sekonda kohë. Sidoqoftë, Tesla ka folur më parë për automatizimin e detyrës në mënyrë që të jetë gati për teknologjinë e drejtimit autonom. Nëse makinat do të drejtohen pa ndërhyrjen e njerëzve, do të kishte kuptim që ato të ishin në gjendje të karikohen vetë pa pasur nevojë që një njeri t’i lidhte ato.
Pastaj, ekziston edhe çështja e efikasitetit. Karikimi me valë historikisht kishte një humbje më të madhe sesa karikimi me kabllo, por disa zgjidhje më të fundit, si për shembull me rezonancën magnetike, pretendojnë efikasitet të ngjashëm ~ 95% si karikimi me kabllo.
Në fillim të këtij viti, ne gjithashtu mësuam se Cybertruck ka të gjithë teknologjinë e nevojshme për të bërë të mundur karikimin me valë. Në eventin “I, Robot” të Tesla-s, ku u zbulua Robotaxi i ri, prodhuesi i automjeteve konfirmoi se karikimi me valë do të jetë zgjidhja e kompanisë për të karikuar automjetet e saj autonome në të ardhmen. Tani, Tesla ka publikuar një video të re duke na dhënë pamjen më të mirë të karikuesit të ri wireless.
Në video tregohet se makina po karikohet me 25kW me karikuesin e ri, i cili është disa herë më i ngadaltë se karikuesit në rrjetin Supercharger, por është më i shpejtë se karikimi i nivelit të dytë në shtëpi.