BYD ka filluar të testojë bateritë solide në automjetin tërësisht elektrik Seal, një rival i Tesla Model 3. Pas më shumë se një dekade kërkimesh, kompania kineze ka instaluar zyrtarisht këto bateri dhe pret t’i përdorë gjerësisht në prodhim nga viti 2030. Seal do të jetë EV-ja e parë me bateri të gjendjes së ngurtë, duke filluar nga viti 2027, dhe modele të tjera do të pasojnë në 2028 e më tej.
Këto bateri të avancuara kanë dendësi energjie prej 400 Wh/kg – gati dy herë më shumë se bateritë litium-jon të sotme. Gjatë testeve, bateria arriti 1,500 km autonomi vetëm me 12 minuta karikim (deri në 80%), që tregon se distanca totale mund të arrijë deri në 1,875 km sipas ciklit kinez CLTC, ose rreth 1,300 km sipas standardit EPA.

Seal aktualisht kushton rreth $25,000 në Kinë, por versionet me bateri të gjendjes së ngurtë pritet të jenë më të shtrenjta kur të dalin në 2027. BYD synon që deri në 2030, çmimi i baterive solide të jetë i njëjtë me ato të lëngshme.
Kjo teknologji e re e vendos BYD në avantazh përballë konkurrentëve si CATL, Nissan, Mercedes-Benz dhe Volkswagen, të cilët gjithashtu planifikojnë të prezantojnë EV me bateri solide në 2027–2028. Nissan konfirmoi këtë javë se do të jetë gati në 2028.
BYD tashmë ka kaluar Tesla në regjistrimet mujore në Evropë dhe Mbretërinë e Bashkuar. Me modele të përballueshme si Seagull dhe teknologji të avancuara si karikimi ultra i shpejtë dhe drejtimi inteligjent, BYD po përgatit terrenin për rritje të mëtejshme.