BYD do të ofrojë veçori të avancuara të asistencës së drejtuesit në pothuajse të gjitha modelet e ardhshme pa kosto shtesë për blerësit, si pjesë e një oferte për të sfiduar Tesla dhe rivalët vendas në tregun e ngarkuar të automjeteve elektrike të Kinës.
Prodhuesi do ta bëjë sistemin e tij të asistencës, God’s Eye, një opsion standard në automjete me çmim që nis nga $13,688 në Kinë dhe do ta përfshijë atë në disa modele me kosto më të ulët, siç është makina mjaft popullore Seagull. BYD gjithashtu planifikon të integrojë softuer nga DeepSeek, startup-i kinez që mahniti tregjet me modelin e tij të inteligjencës artificiale me burim të hapur, tha të hënën, pa specifikuar se kur do të ndodhte kjo.
![](https://archive.is/D0LFj/1fb04afc56658c5d9efcda722ebec3b9c669b295.webp)
Drejtimi i asistuar është një nga fushat kryesore të betejës për prodhuesit e automjeteve në Kinë. BYD po kërkon të mbyllë hendekun e teknologjisë me rivalët më të avancuar si Xpeng me vendimin për të përhapur veçoritë edhe në modelet e saj më të përballueshme që synojnë të nxisin shitje të mëtejshme.
Ky vit “do të jetë i pari i drejtimit inteligjent për të gjithë“, tha kryetari i BYD, Wang Chuanfu gjatë një ngjarjeje në selinë e kompanisë në Shenzhen. “Do të bëhet një domosdoshmëri në dy deri në tre vitet e ardhshme, ashtu si një rripi i sigurisë apo airbag.”
I prezantuar për herë të parë në vitin 2023, “God’s Eye” mbështetet në kamera të ndryshme dhe sensorë për të ndihmuar shoferët me parkimin, drejtimin adaptiv dhe frenimin e automatizuar.
Pasi ka hyrë në tregun e automjeteve tërësisht elektrike dhe hibride plug-in në vitin 2022, BYD është fokusuar në përmirësimin e sistemeve të saj të fuqisë. Vitin e kaluar, ajo zbuloi modele hibride të afta për të përshkuar distanca mbi 2,000 kilometra pa ndalim, dhe pritet të lançojë pasardhësin e baterive të saj me fosfat litium hekuri Blade këtë vit, të cilat mund të shtojnë më shumë autonomi, karikim më të shpejtë dhe më shumë qëndrueshmëri.