YouTube do të nisë më 13 gusht përdorimin e një teknologjie të re të vlerësimit të moshës me inteligjencë artificiale për të identifikuar përdoruesit nën 18 vjeç në SHBA. Sistemi do të lexojë aktivitetin e përdoruesit dhe moshën e llogarisë për të zbuluar nëse ai është i mitur, duke aplikuar automatikisht kufizime të përshtatshme.
Llogaritë e identifikuara si të mitura do të marrin të njëjtat mbrojtje që YouTube ofron për përdoruesit që vetë-deklarohen nën 18 vjeç. Këto përfshijnë: bllokimin e videove me kufizim moshe, reklama jo të personalizuara, njoftime “merr një pushim”, si dhe kufizimin e rekomandimeve të përsëritura për tema të ndjeshme si imazhi trupor. Platforma do të aktivizojë automatikisht edhe kujtesat për privatësinë gjatë ngarkimit të videove apo lënies së komenteve.
Google e kishte njoftuar më herët këtë iniciativë, e cila përputhet me përpjekjet globale për mbrojtjen e fëmijëve në internet. Shembuj përfshijnë rregullat e reja të Mbretërisë së Bashkuar për verifikimin e moshës në faqet me përmbajtje pornografike ose të dëmshme, ligje të disa shteteve amerikane që ndalojnë të miturit të hyjnë në faqe pornografike dhe testimin nga Bashkimi Evropian të një prototipi verifikimi moshe të lidhur me ID dixhitale.
Nëse YouTube gabon në përcaktimin e moshës, përdoruesit mund ta verifikojnë atë duke ngarkuar një dokument identiteti, duke bërë një selfie ose duke futur të dhënat e kartës së kreditit. YouTube paralajmëron se disa krijues përmbajtjeje mund të shohin ndryshime në audiencën e tyre të kategorizuar si adoleshentë, gjë që mund të ulë të ardhurat nga reklamat pasi të miturve nuk u shfaqen reklama të personalizuara.
Fillimisht, kjo teknologji do të testohet tek një numër i vogël përdoruesish në SHBA dhe do të monitorohet nga afër përpara se të zgjerohet në vende të tjera.