Nderkohe qe TikTok shenon mbi 1 bilion perdorues ne te githe boten, perfshire Kinen ku Instagram nuk eshte aktiv, midis dy rrjeteve sociale duket se eshte krijuar nje lufte per triumf i cili keto dite po shkon ne favor te TikTok.⠀
Pak dite me pare ne Geek Room ju njoftuam se Instagram do te krijoje mundesine e videove ne formatin e TikTok, ndersa sot po ju themi se TikTok ka ne test final mundesine e vendosjes se link ne bio dhe cfare eshte me e rendesishmja, LINK NE DESCRIPTION.⠀
Ky sherbim mendohet te rrise se tepermi fitimet e influencer-ve ne TikTok te cilet tani mund te reklamojne me lehte dhe mund te orientojne ndjekesit e tyre direkt permes linkut ne description. ⠀
Kujtojme se mundesia e klikimit ne nje link ne pershkrimin e nje postimi ne Instagram nuk eshte i mundur dhe kjo eshte nje pike me shume per TikTok⠀
BREAKING: TikTok launches ‘link in bio’ & ‘social commerce URLS’ in videos @MattNavarra @TaylorLorenz @sarahintampa @TechCrunch @thenextweb @techinasia #tiktok pic.twitter.com/HczzHOHCNf
— Fabian Bern 法比安 (@iamfabianbern) November 14, 2019