Tinder, pjesë e Match Group, është aplikacioni me më shumë fitime në 2019 sipas raportit të realizuar nga App Annie. Pas Tinder, në renditje janë Netflix dhe Tencent Video.
I krijuar në 2012 si një start-up incubator, Tinder u ble zyrtarisht nga Match në vitin 2015 i cili rriti menjëherë shpenzimet për përmirësimin e aplikacionit. Që nga ai vit, Tinder hyri në Top 5 aplikacionet më fitimprurëse.
Opsioni Swipe Left / Right duket se ishte suksesi i tij, pasi thjeshtësia e përdorimit rriti numrin e përdoruesve dhe shpejtësitë në krijimin e lidhjeve, sidomos midis adoleshtëve të cilet sot zënë rreth 35% .
Edhe pse në dukje të paguash për të bërë më shumë like dhe swipe duket e kotë, përdoruest e Tinder po shpenzojnë shumë në shërbimet e “Tinder Plus” dhe “Tinder Gold” të cilat, që nga prezantimi, kanë rritur mesatarisht fitimet e kompanisë me 9% për përdorues.
Sot Tinder ndan të njëjtët përdorues me aplikacione si Facebook dhe Instagram por, në Tinder gadishmëria për të paguar duket të jetë më e lartë, ndihmuar ndoshta edhe nga suksesi i një “It’s aMatch”!
Raporti thekson se është realizuar vetëm në përdoruesit e mobile, duke konfirmuar se Netflix fiton rreth 10 herë më shumë se Tinder por ai i bazon përdoruesit kryesisht në TV dhe laptop. Sigurisht që do të ishte kështu, askush nuk do të paguante që të shihte një film ne smartphone.