Meta ka filluar zyrtarisht të vendosë reklama në WhatsApp, duke nisur me funksionin Status, i cili i ngjan “Stories” në Instagram. Kjo do të thotë se përdoruesit tani do të shohin përmbajtje të sponsorizuar përkrah përditësimeve nga miqtë apo familjarët në skedën “Updates”. Shërbimi Status lejon postime që zhduken, si tekst, foto, video dhe zë, por tani do të përfshijë edhe reklama biznesesh.
Meta e kishte marrë në konsideratë këtë ide prej vitesh, ndonëse themeluesit origjinalë të WhatsApp ishin kundër. Edhe pse në vitin 2020 Meta hoqi dorë nga planet për reklama brenda aplikacionit, në vitin 2023 drejtuesi i WhatsApp, Will Cathcart, konfirmoi se kompania po vazhdonte punën për integrimin e tyre. Në vitin 2024, Meta fitoi mbi $160 miliardë nga reklamat, kryesisht përmes Facebook dhe Instagram, dhe tani po zgjerohet edhe te WhatsApp.

Meta thotë se reklamat do të jenë të personalizuara duke përdorur “informacion të kufizuar”, si gjuha, vendndodhja (qyteti apo shteti), kanalet që ndiqni dhe ndërveprimet me reklamat. Përdoruesit mund të ndryshojnë preferencat e tyre nga Accounts Center i Meta. Meta thekson se nuk do të përdorë bisedat, thirrjet apo grupet tuaja private për të përshtatur reklamat, dhe se nuk do të ndajë numrat tuaj të telefonit me reklamuesit.
Gjithashtu, Meta po sjell edhe ndryshime të tjera në WhatsApp, si kanalet e promovuara në seksionin Explore dhe mundësinë për t’u abonuar në kanale për përditësime ekskluzive.
Këto ndryshime tregojnë përpjekjet e Meta për të fituar nga WhatsApp pa cënuar privatësinë.