Threads ka humbur më shumë se gjysmën e përdoruesve të saj, dhe ishte vetë Mark Zuckerberg i cili ia tregoi këtë statistikë stafit të tij, sipas Reuters. Aplikacioni i ri i Meta, i krijuar për të konkurruar me Twitter, arriti 100 milionë përdorues në vetëm pesë ditë – duke mposhtur kohën që i duhej ChatGPT për të arritur të njëjtin moment historik.
Megjithatë, konglomerati i teknologjisë po përpiqet të mbajë në platformë shumicën e tyre. “Natyrisht, nëse keni më shumë se 100 milionë njerëz të regjistruar, në mënyrë ideale do të ishte fantastike nëse të gjithë apo edhe gjysma e tyre do të qëndronin përdorues të platformës”, tha Zuckerberg. “Ne nuk jemi ende në këtë nivel.”
Drejtori i Përgjithshëm i Meta shtoi se ai e konsideroi këtë rënie si “normale” dhe gjërat do të përmirësohen pasi Threads do të shtojë më shumë shërbime. Adam Mosseri, kreu i Instagramit, tha në fillim të këtij muaji se Threads po punon për “shtimin e shërbimeve që mungojnë” si temat në trend, hashtags, përkthimi, aftësia për të parë pëlqimet dhe një feed i cili tregon vetëm postimet nga përdoruesit që njihni. Por shefi i produkteve të Meta-s shtoi se Meta po punon gjithashtu për të inkurajuar përdoruesit të kthehen në aplikacion, si “të sigurohet që njerëzit që janë në aplikacionin Instagram të mund të shohin Threads të rëndësishëm“.
Kjo sugjeron se do të ketë edhe më shumë një ndërveprim me aplikacionin e ndarjes së fotove, i cili ishte thelbësor në zgjerimin e shpejtë të Threads që kur përdoruesit regjistrohen përmes llogarive të tyre në Instagram. Threads u lançua me lehtësi vetëm disa ditë pasi Elon Musk mërziti shumë përdorues të Twitter duke vendosur kufizime të përkohshme në shikimin e tweet-eve. Shtimi i më shumë veçorive në Threads mund ta ndihmojë Meta të përfitojë nga pakënaqësia ndaj Twitter, pasi u ribrandua në X.