Google po prezanton veçori të reja në Maps, Search dhe Hotels që synojnë të ndihmojnë përdoruesit të planifikojnë udhëtimet dhe pushimet e ardhshme. Një ndër to është dhe shërbimi që mund të identifikojë vendndodhjet në screenshots dhe t’i ruajë ato në një listë, duke e bërë më të lehtë për përdoruesit të planifikojnë udhëtimet e tyre përpara se screenshots të humbin brenda galerisë së tyre.
Pasi lista e re e screenshots të aktivizohet në Maps, funksioni i fuqizuar nga Gemini do të zbulojë vendet që përmenden në tekst brenda screenshots në pajisje, do t’u tregojë përdoruesve vendndodhjet në hartë dhe do t’i lejojë ata të rishikojnë dhe ruajnë vendndodhjet në një listë të ndashme me miqtë. Funksioni i listës së pamjeve të ekranit do të fillojë të shpërndahet në anglisht këtë javë për përdoruesit e iOS në SHBA, me mbështetjen e Android “që do të vijë së shpejt”.

AI Overviews për Google Search po përditësohen gjithashtu për të zgjeruar mjetet e planifikimit të udhëtimit, me veçoritë e ndërtimit të itinerareve që shfaqen në anglisht në pajisjet celulare dhe desktop në SHBA këtë javë që mund të krijojnë ide udhëtimesh për “rajone të veçanta ose vende të tëra“. Përdoruesit mund të përdorin terma si “krijoni një itinerar pushimesh për Egjiptin që fokusohet në histori” për të eksploruar komente dhe foto nga përdorues të tjerë së bashku me një hartë të rekomandimeve të vendndodhjes, të cilat mund të ruhen në Google Maps ose të eksportohen në Docs ose Gmail.
Google thotë se AI Overviews në Google Lens, të cilat ofrojnë informacione në lidhje me çfarëdolloj drejtimi nga kamera juaj, do të jenë gjithashtu të disponueshme së shpejti në hindisht, indonezisht, japonisht, koreanisht, portugalisht dhe spanjisht.
Njoftimet për uljen e çmimit që janë tashmë të disponueshme për Google Flights po ofrohen gjithashtu globalisht për mjetin e kërkimit të hoteleve të Google këtë javë si në browser-in për celular ashtu edhe në desktop. Një ndryshim i ri do t’i lejojë përdoruesit e Google Hotel të gjurmojnë çmimet për datat dhe destinacionet e zgjedhura nëpërmjet njoftimeve me email, duke marrë parasysh filtra si zona, vlerësimi dhe aksesi në plazh.