NASA po planifikon misionin e saj të parë me ekuipazh në Hënë që nga udhëtimi i Apollo 17 në 1972, dhe po e bën këtë plot stil.
Axiom Space – kompania që NASA zgjodhi vitin e kaluar për të krijuar kostumet hapësinore Extravehicular Activity Services (xEVAS) për misionin Artemis III në vitin 2025 – ka njoftuar se është në partneritet me markën luksoze italiane Prada për t’i dizenjuar ato. Të dy kompanitë do të punojnë krah për krah gjatë gjithë prodhimit. “Ekspertiza teknike e Prada-s me lëndët e para, teknikat e prodhimit dhe konceptet inovative të projektimit do të sjellë teknologji të avancuara instrumentale për të siguruar jo vetëm komoditetin e astronautëve në sipërfaqen hënore, por edhe faktorët njerëzorë shumë të nevojshëm që mungojnë nga kostumet hapësinore” tha CEO i Axiom Space, Michael Suffredini në një deklaratë.
Drejtori i marketingut të Prada Group, Lorenzo Bertelli shtoi: “Është një përfaqësim i denjë i krijimtarisë dhe inovacionit njerëzor për të çuar përpara qytetërimin.” Ai gjithashtu vlerësoi punën “përparuar” të kompanisë falë përvojës prej dekadash me ekipin e saj të lundrimit Luna Rossa Prada.
Misioni Artemis III është unik jo vetëm për shkak të pesë dekadave që nga Apollo 17, por sepse është hera e parë që një grua ose një person me ngjyrë do të shkojë në Hënë, astronautët Christina Koch dhe Victor Glover. Interesante, roli i Koch në mision pranohet që në fillim të publikimit të Axiom Space, duke treguar se prania e një gruaje është e nevojshme për të justifikuar bashkëpunimin me një brand luksoz si Prada.