Dy studentë të Harvardit kanë krijuar një makth privatësie. Syzet inteligjente që identifikojnë fytyrat në kohë reale, të cilat nxjerrin emra, kontakte, adresa dhe më shumë rreth një të huaji vetëm duke i parë ato. Të gjithë këtë gjë studentët e kanë arritur duke përdorur syzet inteligjente Ray-Ban Meta.
Studentët – AnhPhu Nguyen dhe Caine Ardayfio – thonë se nuk do të prezantojnë për publikun produktin dhe as softuerin pas tij.
Projekti, i titulluar I-XRAY, ka për qëllim të rrisë ndërgjegjësimin për atë që është e mundur me teknologjinë e sotme. Në fakt, është diçka që kompanitë e Big Tech si Google dhe Facebook e kanë pasur fuqinë për ta bërë prej kohësh, por ato nuk kanë lëshuar aftësi të tilla për shkak të potencialit të lartë për keqpërdorim.
Si funksionon?
Studentët krijuan, pjesërisht falë syzeve inteligjente të Meta dhe softuerit për njohjen e fytyrës të PimEyes. Përdoruesit thjesht mund të ngarkojnë një foto në PimEyes dhe duke përdorur njohjen e fytyrës, shërbimi skanon për imazhet e individit në foto.
Duke përdorur informacionin nga PimEyes, I-XRAY më pas mund të identifikojë individin dhe të zbulojë informacione personale mbi to duke skanuar internetin për artikuj dhe përmes ndërmjetësve të të dhënave si FastPeopleSearch. Ky informacion mund të përfshijë emrat e plotë, numrat e telefonit, adresat e shtëpisë, profilet e mediave sociale dhe më shumë. I gjithë sistemi është i automatizuar. Studentët ngarkuan një video në rrjetet sociale për të treguar procesin.
Meta theksoi në përgjigjen e tyre për projektin I-XRAY se çdo produkt i ngjashëm me kamera mund të përshtatet për të përdorur PimEyes në këtë mënyrë. Nuk ka asgjë veçanërisht unike në vetë teknologjinë Ray-Ban Meta Smart Glasses që e lejoi këtë projekt të realizohej.
Megjithatë, Nyugen tha se kishte një arsye specifike që dy studentët zgjodhën syzet inteligjente të Metës: fakti që njerëzit nuk arrinin ta dallonin se po analizoheshin nga këto syze inteligjente. Ndryshe nga shumë pajisje, syzet inteligjente Ray-Ban Meta nuk duken si një pajisje teknologjike.
Për më tepër, çmimi i tyre prej $300 i bën ato mjaft të përballueshme në krahasim me produkte të tjera të ngjashme.
Si të mbroheni?
Siç u përmend më parë, nuk ka ende një produkt ose shërbim publik që mund ta bëjë këtë. Por, nëse jeni të shqetësuar për potencialin për të e këtyre shërbimeve, dy studentët e Harvardit shpjeguan se si të mbroheni.
Sipas Nguyen dhe Ardayfio, duhet të kontaktosh me këta ndërmjetës të të dhënave për të hequr informacionin tënd. Për shembull, PimEyes ofron një faqe ku njerëzit mund të heqin imazhet e tyre nga motori i tyre i kërkimit për njohjen e fytyrës. Ndërmjetësuesit e të dhënave si FastPeopleSearch gjithashtu zakonisht ofrojnë forma ku përdoruesit mund të kërkojnë heqjen e të dhënave nga shërbimi.