Truecaller sot bllokon midis 38 dhe 40 miliardë thirrje të padëshiruara çdo vit për mbi 374 milionë përdoruesit e tij. Tani, me shpresën për të bërë më shumë njerëz që të regjistrohen në nivelet e saj premium, ajo po përmirëson teknologjinë e filtrimit të telefonatave.
Një përditësim i ri “Max” për abonentët premium Android përdor AI për të bllokuar çdo telefonatë që nuk vjen nga një kontakt i miratuar, ose që AI përcakton se mund të jetë e padëshiruar, edhe nëse ata nuk janë tashmë të listuar në bazën e të dhënave të Truecaller. Më parë, bllokimi dhe veprimet e tjera udhëhiqeshin nga mënyra sesi renditeshin numrat në atë bazë të dhënash, të kombinuara me ekzaminimin proaktiv të individit.
Përditësimi është vetëm për Android: Apple nuk lejon Truecaller (ose shërbime të tjera të identifikimit të telefonuesit) të kontrollojë statusin e telefonuesit për të bllokuar automatikisht thirrjet në iOS.
Kështu, Truecaller ka një shërbim më bazë për përdoruesit e iPhone bazuar në CallKit. Lëvizjet vijnë në një moment kritik biznesi për kompaninë. Në tremujorin e katërt, Truecaller pa një rënie prej 4% të të ardhurave nga viti në vit, me shitje që kapën vlerat $41.52 milionë. Ndërkohë, në Indi – tregu më i madh i Truecaller me 259 milionë përdorues – rregullatori indian i telekomit propozoi kohët e fundit një shërbim ID të ngjashëm me Truecaller, që do të zbatohet në të gjitha rrjetet e telekomit në vend, në një përpjekje për të trajtuar më mirë mesazhet e padëshiruara.
Tani për tani, propozimi ka hasur në kundërshtime për arsye të privatësisë dhe teknologjisë, por nëse zbatohet, ai do të përbënte një kërcënim të drejtpërdrejtë konkurrues për Truecaller. Shërbimi i ri nënvizon se si Truecaller beson se mund të ketë një mundësi biznesi për njerëzit e ngopur me mënyrat tinëzare të mashtruesve.
Nivelet premium të aplikacionit variojnë midis $9,99 në muaj dhe $99,99 në vit, në varësi të faktorëve si numri i përdoruesve të mbuluar. Funksioni i ri është gjithashtu një sinjal se si Truecaller po luan me mënyrat për të sjellë automatizim më proaktiv – dhe më pas të mbështeten më pak në raportimet nga vetë përdoruesit.